MIND

MIND

 

W 2021 roku marka Mondraker wprowadziła nowy produkt w postaci rewolucyjnego systemu MIND . Czym dokładnie jest ten
system? To rewolucyjny i wyjątkowy system inteligentnej telemetrii w Twoim rowerze Mondraker, który całkowicie różni się od istniejącego podobnego rozwiązania - może szczegółowo analizować działanie obu jednostek zawieszenia w rzeczywistości czas, a co ciekawsze, może również łatwo zinterpretować te dane dla każdego jeźdźca.

Podobnie, podobne systemy były złożone i naprawdę wyrafinowane, szczególnie nadające się do regulacji kół wąskiego kręgu profesjonalnych jeźdźców.
Teraz te dane są teraz dostępne dla wszystkich dzięki naszemu systemowi MIND . System ma również wbudowany czujnik GPS ,
więc może rejestrować wskazówki dojazdu, które można łatwo udostępniać.

Prawda jest taka, że ​​prawidłowe ustawienie jednostek pełnego zawieszenia jest absolutnie niezbędne
do wykorzystania pełnego potencjału Twojej maszyny. Dzięki MIND będziesz w stanie prawidłowo ustawić zawieszenie kół, aby w pełni cieszyć się jazdą.
Aplikacja myMondraker na smartfony z systemem Android i iOS służy jako interfejs komunikacyjny.

 

 

Miguel Pina

 

Podanie MyMondraker

System łączy się z aplikacją przez Bluetooth, zarówno w celu zapisu jazdy, jak i ustawień. Możesz łatwo
dowiedzieć się, czy jechałeś ulubionym szlakiem szybciej, czy wolniej… ale także czy widelec i tłumik zatrzymały się po ostatnim skoku lub gdziekolwiek podczas jazdy, jak daleko skoczyłeś, a nawet jak długo przebywałeś w powietrzu. Po prostu całkowicie unikalne, prawdziwe dane z jazdy, które możesz oczywiście łatwo udostępniać i dalej zinterpretować. Na przykład w popularnej aplikacji Diet. Za pomocą MyMondraker i MIND możesz również ustawić odpowiednie „ugięcie”, które jest absolutnie niezbędne dla prawidłowego działania zawieszenia koła i oczywiście znacznie więcej.

 

Czym dokładnie jest system MIND

Czujnik przesyła informacje do jednostki głównej, która jest ukryta w główce kierownicy. Ta jednostka główna pełni
kilka ról. Działa również jako część przedniego czujnika i „odczytuje” pole magnetyczne magnesu znajdującego się z tyłu na lewej nodze amortyzowanego widelca. Czujnik mierzy skok wideł 100 razy na sekundę podczas jazdy i 5000 razy podczas pomiaru „ugięcia”. Jednostka główna jest również odbiornikiem Bluetooth, który może być używany do wysyłania danych z czujnika MIND za pomocą

MyMondraker aplikację na smartfona.

 

 

 

Czujnik tylny

Jednostka główna pobiera również dane z tylnego czujnika MIND, który jest trwale przymocowany do górnego sworznia wahacza Zero i który wykorzystuje pole magnetyczne do zbierania danych z tylnego zawieszenia podczas jazdy.

199 gramów

Ciekawe jest również to, że jednostka główna ma zintegrowany system GPS z własną łącznością GSM 2G / 4G
niezależną od telefonu komórkowego. Każde urządzenie MIND ma własną baterię, którą można łatwo ładować. Bateria wystarcza na ponad 20 godzin nagrywania, aw trybie czuwania ponad 15 dni. Do pełnego naładowania wystarczy podłączyć czujniki do ładowarki za pomocą kabla USB C, niebieskie lampki wskazują, że system się ładuje. Cały system, w tym wszystkie czujniki, waży tylko 199 g, jest całkowicie bezobsługowy i jest w zasadzie trudny do zarejestrowania na rowerze.MIND automatycznie łączy się z MyMondraker i udostępnia wszystko istotne dane z Twojej jazdy, w tym działanie obu jednostek zawieszenia od początku do końca.

 

1. Ustawienie wartości SAG

Ustawienie prawidłowej wartości SAG jest jednym z podstawowych filarów jazdy na rowerze z pełną amortyzacją,
we wszystkich dyscyplinach.

W MyMondraker przejdź do „Sprawdź SAG” i wprowadź swoją wagę wraz z całym wyposażeniem, a następnie wybierz jeden z trzech dostępnych stylów jazdy: „Komfortowy, Standardowy i Wyścigowy”. System zaleci ciśnienie dla obu jednostek zawieszenia, a także
wartości odbicia i kompresji, wszystko w zależności od wagi i stylu jazdy wprowadzonego w aplikacji.

Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w aplikacji. Wsiądź na rower w pełni wyposażony, naciśnij przycisk "Sprawdź SAG", a diody na głównym sensorze wskażą, czy konieczne jest zwiększenie (białe światło) czy zmniejszenie (czerwone światło) ciśnienia, zarówno w widelec (lewe światło) lub w tłumiku (prawe światło). Jeśli ustawienie jest prawidłowe Pojawi się komunikat „Konfiguracja poprawna” i obie diody LED zaświecą się na zielono.

 

2. Przesyłaj i udostępniaj swoje przejażdżki

Nie musisz zabierać ze sobą innych urządzeń. MIND jest w stanie załadować wszystkie dane i parametry każdej z twoich przejażdżek dzięki wbudowanemu GPS w głównym sensorze. Zapisuje naprawdę interesujące dane, takie jak liczba, a także długość każdego skoku i funkcja zawieszenia podczas całej jazdy oraz oczywiście liczba pokonanych metrów lub średnia prędkość.

Jednak jedną z największych zalet systemu MIND jest jego funkcja jako narzędzia do analizy jazdy i działania zawieszenia roweru. Przegląd aktywności jest wyświetlany na ekranie „Podsumowanie” oraz „Statystyki”, gdzie można monitorować niezwykle szczegółowy zapis wszystkich parametrów. Możliwe jest również na przykład obejrzenie wykresu ruchu przedniego amortyzowanego widelca i
amortyzatorów w zależności od prędkości w dowolnym momencie podróży. Unikalny, zaawansowany technologicznie system telemetryczny w Twoim rowerze
Mondraker, oferujący bogate opcje, który jest również doskonale zintegrowany.

 

3. Udostępnij dane z jazdy!

Po zakończeniu jazdy aplikacja oczywiście umożliwia edycję i wprowadzanie innych poprawek, a następnie udostępnianie tych informacji znajomym i obserwatorom w mediach społecznościowych lub w aplikacji Diet.

Dzięki temu, że czujniki MIND są naprawdę bardzo czułe i potrafią wykryć najmniejsze zmiany w ruchu zawieszenia
system jest w stanie bardzo dokładnie zmierzyć kluczowe parametry skoków, za każdym razem gdy odpinasz z ziemi. Jak daleko skoczyłeś? Jak długo jesteś w powietrzu? Jak głębokie było twoje zawieszenie w zderzeniu? Nie ma wątpliwości, że wrażenia z jazdy po wypróbowaniu wszystkich możliwości systemu MIND nigdy nie będą tak
jak poprzednio, ale nabiorą zupełnie nowego wymiaru.

myMondraker ma wiele funkcji, niektóre są dostępne tylko z MIND, ale niektóre są
dostępne dla wszystkich jeźdźców Mondraker.

Dzięki MyMondraker możesz przechowywać wszystkie dane swojego roweru, znajdować informacje i
funkcje dotyczące wszystkich rowerów Mondraker oraz mieć wszystkie wiadomości w zasięgu ręki.

Aplikacja jest również dostępna na komputerze www.mymondraker.com . Ta strona oferuje wszystkie funkcje aplikacji
na smartfony, ale na większym monitorze stacjonarnym wykresy przedstawiające funkcję zawieszenia są jeszcze bardziej przejrzyste
dzięki opcji „Zobacz więcej szczegółów” oraz stronie „Statystyki”.

Ale to nie wszystko: Mind i MyMondraker mają alarm antywłamaniowy, który możesz aktywować, dzięki czemu możesz znaleźć swojego Mondrakera w dowolnym miejscu. Gdyby doszło do takiego wypadku, wbudowany czujnik GPS pomoże ci
policję go odzyskać.

 

Przekaż geometrię

Sezon 2021 jest dziewiątym z rzędu dla naszego rewolucyjnego rozwiązania w zakresie geometrii kół. Rozwiązanie, które marka Mondraker opracowała
jako pierwszy pionier, geometria, która zapewnia wyjątkowe wrażenia z jazdy i lepsze osiągi w porównaniu z konwencjonalnymi rowerami górskimi.

Przednia geometria Mondrakera okazała się punktem odniesienia dla nowoczesnych rowerów górskich z wyższej półki i jest jedną z naszych najbardziej podstawowych i unikalnych technologii. Oryginalna koncepcja jest udoskonalana z każdą nową linią modeli, aby odzwierciedlić nowe trendy w branży, jeszcze bardziej poprawiając osiągi, wydajność i ogólną obsługę Twojego Mondrakera.

W roku 2021 ta technologia jest do tej pory wykorzystywana w maksymalnym stopniu w większości modeli. Podstawowe postacie mają większy
zasięg. Jednak dłuższa górna rura ramy, uzupełniona o 30 mm mostek FG zapewnia idealnie wyważoną pozycję na
rowerze, dostosowaną do każdej dyscypliny. Zawsze chodzi o to, aby jazda była tak przyjemna, jak to tylko możliwe, a Twój rower
naprawdę zapewniał maksymalne osiągi.

Jedną z głównych cech ostatnich sezonów jest skrócenie przesunięć amortyzowanych widelców, co doskonale uzupełnia oryginalną
koncepcję geometrii Forward. Korzyści są oczywiste: lepsza stabilność jazdy przy dużych prędkościach, lepsza kontrola
nad przednim kołem i szybki wzrost przyczepności przedniej opony. Obszerne testy potwierdziły wyraźną
poprawę właściwości jezdnych, które zwiększają pewność kierowcy oraz zwiększają radość i osiągi.

Głównymi i znaczącymi zaletami koncepcji Forward Geometry pozostaje wzrost bezpieczeństwa i ochrony podczas jazdy po
stromych i trudnych przejazdach, nawet przy naprawdę dużych prędkościach, bardziej precyzyjne i łatwiejsze sterowanie kołami na
zjazdach i większa stabilność na technicznych szlakach - ogólnie lepsza kontrola kierowcy nad maszyną.

 

KORZYŚCI

• Zwiększ bezpieczeństwo na naprawdę stromych przejściach

Regulacja proporcji naszej geometrii w przedniej części koła pozwala na lepszą kontrolę i stabilność na wymagających technicznie
stromych odcinkach - zapobiegając przewróceniu się rowerzysty przez kierownicę i pozwalając mu pozwolić sobie na jeszcze więcej.

• Większe bezpieczeństwo przy dużych prędkościach

Większy rozstaw osi zwiększa stabilność kół w każdym terenie

• Precyzyjna kontrola

W połączeniu z naszym własnym, specyficznym mostkiem, FG30 zapewnia idealnie precyzyjną i bezpieczną kontrolę nad kołami w każdych
warunkach

• Większe bezpieczeństwo przy wyjeździe

Dzięki naszej geometrii przednie koło jest „przybite” do podłoża i nie ma niepożądanego podnoszenia na stromych podjazdach
umożliwia łatwiejsze podjazdy nawet na naprawdę stromych trasach

• stabilność na odcinkach trudnych technicznie

Przednia geometria poprawia rozkład masy na przednie i tylne koła, co skutkuje większą stabilnością w technicznym i
naprawdę trudnym terenie oraz lepszą ogólną kontrolą kierowcy nad maszyną.

Unikalna filozofia geometrii do przodu Mondrakera znajduje odzwierciedlenie w całej kolekcji 2021